Dobrý,Lepší,Najlepší

Staňte sa Najlepší v tom čo robíte alebo chcete robiť.

Pracujete alebo chcete pracovať v službách alebo cestovnom ruchu, chcete sa stať Najlepší a hľadáte ako na to? Tak tu ste správne! Objavte tajomstvo služieb ktoré je kľúčom ku klientovmu srdcu a peňaženke...

Chýba vám radosť z práce, z podnikania a rozmýšľate ako na to? Obávate sa nepoznaného a potrebujete záchytné lano? Chcete sa do toho pustiť a kráčať cestou k úspechu?

Tu ste správne. Práca v službách je náročná a krásna zároveň. Má svoje plusy aj mínusy.

V službách sa dá veľa získať i stratiť. Stať sa profesionálom je však jednoduchšie ako si myslíte. Na začiatku je vždy obava z nového, nepoznaného. Po objasnení základných pravidiel a zvládnutí  záchytných bodov vám bude všetko jasné. Tam kde je motivácia je aj odmena

 

Prečo práve ja:

Linda - expert on customer service

Volám sa Linda a som odborník a tréner na služby zákazníkom. Mám prácu snov a viem že aj vy čoskoro budete mať tú svoju. Žijem život, ktorý som si vysnívala. Pracujem vo vysoko profesionálnom prostredí a mojou úlohou je, aby klienti boli spokojní. Potom máte viac času pre seba a svoje záľuby. 

Vo svojej praxi som za posledných 25 rokov spoznala veľmi veľa ľudí z celého sveta. Tí úspešní mali jedno spoločné - žili si svoje sny. Nikedy stačí tak málo aby sa z vás stal profesionál v tom čo robíte. Vykročte a nájdite svoju cestu. Byť profesionálom je jednoduché!

Čo môžete očakávať v tomto eBooku:

Na internete je veľa informácií a zadarmo. Téma služieb je však málo predstavovaná a pritom veľmi dôležitá. V tomoto eBooku je všetko zhrnuté a napísané tak aby ste na jednoduchých príkladoch čerpali skúsenosti.  Za dobrú cenu  získate informácie zbierané viac ako 25 rokov v službách doma i v zahraničí o tom ako objaviť tajomstvo služieb. Všetko je napísané s cieľom objaviť vo vás profesionála ktoý sa tam niekde vnútri určite skrýva.

  • Návod ako sa stať Najlepší v tom čo robíte alebo chcete robiť
    Je to fantastický pocit byť ten NAJ a je to jednoduché. Objavíte ako na to. Buďte príkladom. Jednoducho profesionálne.
  • Naučíte sa ako si klienta získať
    a aj udržať tých čo už máte. Klient je vlastne zmyslom podnikania v službách. Nemyslíte? Každý sa rád cíti príjemne a rád býva rozmaznávaný.
  • Ako premeníte pocit na peniaze
    Cieľom práce a podnikania je zarobiť. V službách to tiež platí. Nájdete spôsob ako premeniť pocit na peniaze.
  • Praktické príklady a príbehy
    Aj iní boli na začiatku a dnes si plnia svoje sny. Prečítate si príbehy na inšpiráciu

Ale toto mi vôbec netreba...

-Možno si poviete že je neskoro

 

-Neviete nič o službách

 

- Čo mi to prinesie

A čo keď...

 

-Nikdy nie je neskoro - ten pravý čas je tu a teraz

- Práve tento Ebook vám pomôže zorientovať sa a nájdete cestu ako sa stať profesionálom

 

- Nový pohľad, nové možnosti na seba realizáciu, zvýšenie sebavedomia a príjmu sú to čo potrebujete

Referencie

Nemala som žiadne pochybnosti o kvalite eBooku, lebo autorku osobne poznám mnoho rokov a sledovala som jej osobnú premenu po celú dobu. Je to veľmi šikovná, cieľavedomá a úprimná osôbka s veľkým srdcom. Jej spokojnosť so svojim životom ju priviedla k myšlienke otvoriť sa a ukázať príležitosti pre váhajúcich nás😊 Myslím, že každý kto si eBook prečíta, veľmi ľahko pochopí tie “drobné” zmeny, ktoré tak veľmi potrebuje úspech. Mňa osobne uz pri čítaní prepadla chuť otvoriť si malé ubytovacie zariadenie 😂 eBbook by som odporučila prečítať si každému kto pracuje v akýchkoľvek službách. Krásne popisuje to najjednoduchšie riešenie byť lepším, pri minimálnych investíciách, ktoré zároveň znamenajú veľmi veľa pre spokojnosť klienta a náš úspech. Veľa šťastia prajem 🍀😘
Ľuboslava KromkovaMajiteľka akrom.sk
Veľmi odporúčam túto novú knihu, najmä teraz, keď sa čoskoro otvoria hranice a vy sa chcete postaviť na nohy a začať novú kariéru, ktorá vám pomôže dosiahnuť ciele, ktoré boli pozastavené kvôli pandémii. Pomocou tohto nástroja v podobe eBooku pôjdete rýchlo hore, kniha je ľahko čitateľná a priamo k veci.
Cesar SobalbarroPrenajímateľ domov na Kostarike

Čo vám tento eBook ponúka?

Ako prezentovať sám seba

Informácie o tom ako sa zlepšiť a byť ten Najlepší

Ako zvýšiť svoju profesionálnu cenu

Vedeli ste že všetko čo sa učíte vám pridáva na profesionalite? Máte potom väčšiu možnosť výberu.

Ako klienta zaujať

Objavte ako si získať klientovu pozornosť a nových zákazníkov prirodzenou cestou.

Príbehy z medzinárodného prostredia služieb

Ľudia ktorí mali odvahu a stali sa Najlepšími rozprávajú o svojej ceste.

Tajomstvo služieb

Návod na otvorenie klientovho srdca i peňaženky. Klienti sa vracajú tam kde sa cítili dobre. U vás to bude vždy!

Bonus

Získate aj bonus Ako zvýšiť predaj. Je to o tom ako v 5 bodoch objavíte čo vám možno doteraz vôbec nenapadlo lebo je to také...prirodzené.

A koľko vás to bude stáť?

Tento eBook kde sa dozviete na 66 stranách tajomstvo služieb, kde  spolu dostanete aj bonus Ako zvýšiť predaj a moju podporu Vás bude stáť toľko, koľko vypijete raňajkovej kávy za týždeň. Nájdete tu všetko čo bolo popísané a oveľa viac. Je na vás ako sa rozhodnete. Toto je investícia do vzdelania, do sebarozvoja a do toho aby ste sa stali ten Najlepší - profesionál.

eBook Dobrý,Lepší,Najlepší

je za cenu 14 EUR

V eBooku som napísala všetko dôležité. Verím že vás zaujme a nájdete sa v ňom.

 

V prípade ak zistíte že tento eBook naozaj pre vás nie je, ponúkam 14 dní od nákupu záruku vrátenia peňazí.

Vaša spokojnosť je pre mňa dôležitá!

Ukážka toho, čo nájdete v eBooku:

3. UČIŤ SA, UČIŤ SA A UČIŤ SA…..
Prvý krát sa postavíte pred klientov. Je to super pocit. Dostali ste sa až sem a je len na vás ako rýchlo sa zapojíte do pracovného procesu. Treba všetko sledovať, opakovať, pýtať sa. Iba tak sa naučíte čo treba. V každej novej práci je iný systém a na začiatku je všetko nové.

Informácií bude strašne veľa. Zapíšte si všetko čo môžete. Najlepšie sa však učí praxou. Keď danú činnosť vykonávate denne,stane sa z vás expert, odborník. Vzdelávajte sa sústavne. Ak je možnosť a zamestnávateľ poskytuje školenia a kurzy, zapíšte sa. Môže to byť jazykový kurz, marketingové stratégie alebo komunikácie. Na vzdelanie treba myslieť neustále. Vždy je čo sa učiť, zlepšovať.

Využívajte internet, hľadajte, študujte. Je veľmi veľa informácií okolo nás, tie správne sa k vám vždy dostanú.

 

Ešte váhate? Nemusíte. Keď si myslíte že je čas na zmenu, kliknite na tlačidlo a začnite si plniť svoje sny. Tie profesionálne aj osobné.